شهادت یک فرمانده حماس در لبنان-راهبرد معاصر
جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا شرکت می‌کند وزیر خارجه ایران وارد لبنان شد واکنش تهران به اتهام استفاده ایران از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات آمریکا «زاهی عوفی» از فرماندهان حماس در بمباران طولکرم به شهادت رسید

شهادت یک فرمانده حماس در لبنان

شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یک فرمانده میدانی و یک رزمنده این گردان‌ها در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیدند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۲۵۹۳۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «سعید عطا الله علی» فرمانده میدانی القسام به همراه همسر و ۲ فرزندش صبح امروز بر اثر بمباران منزلش توسط رژیم صهیونیستی در استان طرابلس در شمال لبنان به شهادت رسید.

گردان‌های القسام در ادامه این بیانیه اعلام کرد «محمد حسین اللویس» از رزمندگان القسام صبح امروز در پی حمله رژیم صهیونیستی به منطقه البقاع در شرق لبنان به شهادت رسید.

ارتش اشغالگر از دوم مهر حملات به خاک لبنان را تشدید کرده که بر اثر آن تاکنون صد‌ها شهروند لبنانی و چندین نیرو و فرمانده مقاومت از حمله دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسیده‌اند. / ایسنا

کلمات کلیدی: حماس لبنان
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده