ماجرای نصب پرچم رژیم صهیونیستی در خاک لبنان-راهبرد معاصر
سفارت ایران: هیچ شهروند ایرانی در میان شهدا و مجروحان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق نیست بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی امشب اسرائیل به دمشق گوترش: لبنان در آستانه یک جنگ تمام عیار است بیانیه مهم حزب‌الله: مقاومت در بهترین شرایط قرار دارد | سرتاسر فلسطین اشغالی در تیررس ماست نتانیاهو مدعی ترور سید هاشم صفی‌الدین شد ماجرای نصب پرچم رژیم صهیونیستی در خاک لبنان حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق نتانیاهو اعضای کابینه امنیتی را برای مشورت فوری فراخواند روسیه طالبان را از فهرست سازمان‌های ممنوعه حذف می‌کند توافق پوتین و پاشینیان | نیرو‌های ارمنستان در مرز‌های مشترک با ایران و ترکیه مستقر می‌شوند هدیه ویژه اردوغان برای تولد پوتین واکنش ایران به اقدام تروریستی در فرودگاه کراچی رد ادعا‌ها درباره آزمایش هسته‌ای در ایران تداوم حملات اشغالگران به لبنان | بمباران دوباره ضاحیه و جنوب سفیر ایران در عراق: هرگونه حماقت نتانیاهو با واکنش سهمگین ایران مواجه خواهد شد

ماجرای نصب پرچم رژیم صهیونیستی در خاک لبنان

منابعی در نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) ادعا‌های رسانه‌های صهیونیستی در مورد اینکه نیرو‌های ارتش صهیونیستی پرچم این رژیم را داخل خاک لبنان برافراشته‌اند، تکذیب کردند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۲۵۹۶۳۳

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که تلویزیون رژیم صهیونیستی طی ادعایی گزارش کرده بود پرچم رژیم صهیونیستی در ارتفاعات شهرک «مارون الرأس» لبنان روبروی شهرک شطولا برافراشته شده است، منابعی در یونیفل گفتند سربازان صهیونیستی پس از گرفتن عکس فوری از پرچمی که برافراشته بودند، از پارکی در حومه مارون الرأس عقب‌نشینی کردند.

خبرنگار اسکای نیوز با تکذیب حضور نیرو‌های اشغالگر در خاک لبنان، گفت: فیلم برافراشتن پرچم اسرائیل در حومه شهرک مارون الرأس در مرز لبنان و اسرائیل و نه در داخل شهرک فیلمبرداری شده است و نیرو‌های اسرائیلی پس از فیلمبرداری این فیلم تبلیغاتی از پشت مرز عقب‌نشینی کردند.

در همین زمینه منابع لبنانی هم گفتند هیچ یک از نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حتی یک وجب از خاک لبنان مستقر نیستند. نیرو‌های اشغالگر وقتی با استفاده از محل استقرار نیرو‌های یونیفل برای مدت کوتاهی وارد مناطق همجوار دیوار مرزی می‌شوند، تصاویر و فیلم‌های کوتاهی منتشر می‌کنند. به عنوان مثال فیلمی از اطراف شهرک «مارون الراس» منتشر کردند، اما درواقع مکان موجود در فیلم، باغ شهرک است که دقیقاً در نوار مرزی قرار دارد و سربازان اشغالگر پس از گرفتن عکس و فیلم پا به فرار گذاشته و به پشت مرز‌ها گریختند.

این منابع لبنانی اعلام کردند تمامی تلاش‌های جدید رژیم صهیونیستی برای پیشروی به سمت خاک لبنان منجر به بروز درگیری‌های خشونت‌آمیز در مرز‌ها می‌شود.

شبکه خبری «غزه اکنون» گزارش کرد بیش از یک هفته است که رژیم اشغالگر صهیونیستی با وجود ترویج و انتشار شایعات برای ارعاب مردم، نتوانسته است حتی یک قدم به سمت لبنان پیش برود و بیش از هر زمان دیگر، به پشت مرز‌ها عقب‌نشینی کرده است. رژیم صهیونیستی در مورد آنچه که در لبنان و غزه می‌گذرد، سیاست استتار را در پیش گرفته است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار