شهادت ۳ لبنانی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر

شهادت ۳ لبنانی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات علیه لبنان، به شهرکی در جنوب این کشور حمله و دستکم ۳ نفر را به شهادت رساند و ۲ تن دیگر مجروح شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 17
کد خبر: ۲۵۷۵۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک «بلیدا» را هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن ۳ نفر به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت لبنان نیز با تأیید شهادت ۳ شهروند این کشور در حمله مذکور اعلام کرد که در این حمله ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

در همین ارتباط شبکه المنار از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دو نوبت به شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان خبر داد.

از سوی دیگر جنبش حزب‌الله از حمله به پادگان «راموت نفتالی» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و افزود که یک اسکادران پهپاد این جنبش، مقر تازه تأسیس نیروی شناسایی تیپ گولانی ۶۳۱ در پادگان راموت نفتالی و محل استقرار افسران و نظامیان آن را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان این کشور را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات، حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه، ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده