سفارت ایران: هیچ شهروند ایرانی در میان شهدا و مجروحان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق نیست-راهبرد معاصر
سفارت ایران: هیچ شهروند ایرانی در میان شهدا و مجروحان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق نیست بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی امشب اسرائیل به دمشق گوترش: لبنان در آستانه یک جنگ تمام عیار است بیانیه مهم حزب‌الله: مقاومت در بهترین شرایط قرار دارد | سرتاسر فلسطین اشغالی در تیررس ماست نتانیاهو مدعی ترور سید هاشم صفی‌الدین شد ماجرای نصب پرچم رژیم صهیونیستی در خاک لبنان حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق نتانیاهو اعضای کابینه امنیتی را برای مشورت فوری فراخواند روسیه طالبان را از فهرست سازمان‌های ممنوعه حذف می‌کند توافق پوتین و پاشینیان | نیرو‌های ارمنستان در مرز‌های مشترک با ایران و ترکیه مستقر می‌شوند هدیه ویژه اردوغان برای تولد پوتین واکنش ایران به اقدام تروریستی در فرودگاه کراچی رد ادعا‌ها درباره آزمایش هسته‌ای در ایران تداوم حملات اشغالگران به لبنان | بمباران دوباره ضاحیه و جنوب سفیر ایران در عراق: هرگونه حماقت نتانیاهو با واکنش سهمگین ایران مواجه خواهد شد

سفارت ایران: هیچ شهروند ایرانی در میان شهدا و مجروحان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق نیست

سفارت ایران ضمن محکوم کردن حمله تروریستی امشب به ساختمانی در دمشق اعلام کرد: هیچ شهروند ایرانی در میان شهدا و مجروحان نیست.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۲۵۹۶۳۸

به گزارش راهبرد معاصر، سفارت کشورمان در صفحه ایکس خود نوشت: دشمن اسرائیلی بار دیگر، در جریان بمباران بزدلانه موشکی ساختمانی در دمشق جنایت دیگری را مرتکب شد و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت رساند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی اعلام می‌دارد که در بین شهدا و مجروحان هیچ شهروند ایرانی وجود ندارد.

حمله شامگاه سه شنبه رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در غرب دمشق منجر به شهادت و زخمی شدن ۱۸ نفر شد و خسارات زیادی به این ساختمان و ساختمان‌های مجاور آن وارد کرد. / تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار