آغاز عقد قرارداد واردات خودروی جانبازان از امروز-راهبرد معاصر

آغاز عقد قرارداد واردات خودروی جانبازان از امروز

شرکت‌های واردکننده منتخب از امروز شنبه ۲۱ مهرماه به صورت تدریجی نسبت به انجام فرایند واردات خودروی جانبازان اقدام می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۰۹

به گزارش راهبرد معاصر،‌ بر اساس آنچه که سازمان توسعه تجارت ایران هفته پیش اعلام کرد شرکت‌های منتخب این سازمان از امروز شنبه ۲۱ مهرماه به صورت تدریجی نسبت به انجام فرایند واردات خودرو جانبازان مشمول جهت عقد قرارداد اقدام می‌کنند.

 

در این اطلاعیه آمده بود: با عنایت به مکاتبه واصله از سازمان توسعه تجارت ایران به شماره ۳۷۰۲۰۸۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ در ارتباط با ادامه فرایند واردات خودرو جانبازان مشمول از طریق شرکت‌های واردکننده مقرر شد شرکت‌های منتخب آن سازمان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ به صورت تدریجی نسبت به فراخوان جانبازان معزز جهت عقد قرارداد اقدام کنند.

 

بر این اساس، با ارسال فراخوانِ عقد قرارداد از سوی شرکت‌ها برای جانبازان، این افراد مشمول نسبت به عقد قرارداد با شرکت و انجام امور مربوطه نظیر تکمیل اطلاعات و مشخصات، تسویه حساب، انجام امور مربوطه به فرآیند واردات صورت گرفته و… اقدام خواهند کرد و پس از آن، طبق آنچه که شرکت در قرارداد فی‌مابین قید می‌کند، در موعد مقرر موظف به تحویل خودرو جانبازان خواهد شد/ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده