ادامه موشک‌باران مواضع اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی-راهبرد معاصر
نماینده ایران در سازمان ملل: ادعا درباره اطلاع تهران از عملیات طوفان الاقصی فاقد اعتبار است الکس سالموند درگذشت ۵ شهید و ۲۳ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به لبنان افشاگری الجزیره از نفوذ نظامیان اسرائیلی به خاک سوریه اردوغان: تل آویو تنها ثبات فلسطین و لبنان را هدف نگرفته | ما دست روی دست نخواهیم گذاشت وقوع چند انفجار در تل آویو | قطع برق در هرتزلیا، غوش دان به لرزه درآمد بیانیه فرانسه، ایتالیا و اسپانیا: حمله ارتش اسرائیل به نیرو‌های یونیفل را محکوم می‌کنیم تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران بلینکن: نگران وضع اسفناک کودکان و زنان غزه هستیم مقر فرماندهی ارتش اشغالگر در پادگان کاتساویا موشکباران شد نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل: لبنان نیاز به کمک نظامی ندارد فرانسه سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد رژیم صهیونیستی: تصمیمی درباره پاسخ به ایران گرفته نشده است اوباما: آمریکا به «۴ سال دیگر» ترامپ در کاخ سفید نیاز ندارد پزشکیان در دیدار با پوتین: ارتباط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است

ادامه موشک‌باران مواضع اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی

حزب الله تنها طی چند دقیقه ۳۰ موشک به سمت الجلیل اشغالی شلیک کرد که در پی آن آتش سوزی گسترده در شهرک‌های اشغالی گزارش شده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 13
کد خبر: ۲۵۹۹۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، منابع خبری اعلام کردند که حمله موشکی سنگینی شامگاه امروز از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

 

رسانه‌های عبری شامگاه امروز (شنبه) به حمله موشکی سنگین از سمت لبنان به منطقه الجلیل اشغالی اذعان کردند.

 

از سوی دیگر، خبرگزاری العهد لبنان از شلیک بیش از ۳۰ فروند موشک شامگاه امروز از جنوب لبنان به سمت الجلیل اعلی شلیک خبر داد که طی آن خسارات سنگینی به مواضع دشمن صهیونیستی وارد کرد.

 

همزمان با شلیک گسترده موشکی حزب الله به الجلیل اعلی، رسانه‌های دشمن از اصابت برخی از موشک‌ها به منطقه اشغالی «جونین» در الجلیل اعلی اذعان کردند که طی آن مواضع اشغالگران آسیب جدی وارد آمد.

 

رسانه‌های عبری از فعال شدن صدای ممتد آژیر خطر در منطقه اصبع الجلیل شمالی در پی حملات گسترده موشکی حزب الله خبر دادند.

 

در پی موشکباران الجلیل شمالی، رسانه‌های دشمن به نقل از تشکیلات شورای محلی در شهرک‌های اشغالی اذعان کردند که حملات موشکی از سمت لبنان به آتش سوزی گسترده در مناطق متعددی از الجلیل منجر شده به طوری در تقاطع «کاح» آتش سوزی شدیدی رخ داده است.

 

در آغاز موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی از جنوب لبنان، حزب الله با ۴۰ موشک بار دیگر الجلیل اعلی را زیر آتش شدید گرفت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده