شلیک ۲ موشک بالستیک به حیفا/ فرار صد‌ها هزار صهیونیست به پناهگاه-راهبرد معاصر
«حیفا» جایگزین شهرسوخته شمونه می‌شود! مجتبی امانی در دیدار مخبر: بزودی به لبنان باز می‌گردم آغاز رزمایش مشترک روسیه و پاکستان عراقچی: تبادل پیام غیرمستقیم با آمریکا متوقف شده است ایران: به هیچ وجه در طراحی، تصمیم گیری و اجرای عملیات ۷ اکتبر نقشی نداشته‌ایم سامانه دفاع موشکی تاد آمریکا فردا در اسرائیل مستقر می‌شود نتانیاهو: به حزب‌الله در سراسر لبنان حمله خواهیم کرد ضربات موشکی سنگین حزب‌الله | «بن‌گوریون» تعطیل شد تحریم‌های ضدایرانی انگلیس به بهانه حمله موشکی ایران به اسرائیل گفتگوی وزرای خارجه ایران و چین پیرامون آخرین وضعیت تحولات منطقه بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات کوبنده و مرگبار خود به پادگان گولانی حزب الله از ۳ عملیات دیگر خود خبر داد / رکورد ۳۲ عملیات در یک روز السودانی: داعش تهدیدی برای عراق نیست تاکید فؤاد حسین بر مخالفت قاطع عراق با سوءاستفاده از حریم هوایی این کشور پنتاگون: آمریکا سامانه ضد موشکی تاد را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهد

شلیک ۲ موشک بالستیک به حیفا/ فرار صد‌ها هزار صهیونیست به پناهگاه

منابع رسانه‌ای از شلیک دو فروند موشک بالستیک به حیفا توسط مقاومت اسلامی لبنان خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 15
کد خبر: ۲۶۰۲۲۷

به گزارش راهبرد معاصر،‌حزب الله لبنان امروز سه شنبه استفاده از موشک‌های بالستیک را افزایش داده و با دو فروند موشک زمین به زمین، حیفا را هدف قرار داد.

 

این رسانه اعلام کرد که شلیک موشک‌های حزب الله باعث شد که صد‌ها هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها بروند.

 

دیگر منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که در پی شلیک دو فروند موشک از لبنان، صدای آژیر‌های خطر در حیفا، وادی عاره و الکرمل شنیده شد.

 

ساعاتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی بامداد امروز (سه‌شنبه) پنج عملیات علیه مواضع و نظامیان رژیم صهیونیستی انجام داده است.

 

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی، محل تجمع نظامیان دشمن در پایگاه نظامی «البغدادی» را با چند موشک هدف قرار داده است.

 

دو حمله موشکی به نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه «المرج»، حمله موشکی به محل تجمع نیرو‌های دشمن در منطقه «خله ورده» و حمله به مواضع دشمن در دو منطقه «السدانه» و «برکه النقار» در مزارع اشغالی شبعا از دیگر عملیات‌های حزب الله لبنان در بامداد امروز (سه‌شنبه) است./ باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: موشک حیفا غزه
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده