کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران-راهبرد معاصر
کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته گواهینامه ۲ زبانه برای رانندگی در خارج از ایران کافی است؟ یارانه جدید ماهانه برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تجمع دانشجویان مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اعتراض به شهریه‌ها

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران

فرمانده انتظامی شهرستان چناران از شناسایی متهمی خبر داد که در فضای مجازی با ترفند ارسال پیامک جعلی، از حساب بانکی یک شهروند یک میلیارد ریال به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 17
کد خبر: ۲۶۰۴۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ سید محمود علایی اظهار کرد: در پی ارائه شکایتی توسط یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی در بستر فضای مجازی، شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت که پیامکی مبنی بر ابلاغیه قضائی برایش ارسال شده و جهت مشاهده متن شکواییه از طریق لینک ارسال شده اقدام و اطلاعات حساب بانکی را وارد و بعد از آن طی چند مرحله از حساب بانکی اش مبلغ یک میلیارد ریال برداشت شده است.

وی گفت: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا مبلغ برداشت شده که متهم قصد خرید ارز دیجیتال با آن را داشت قبل از عملیات پول شویی بلوکه و به حساب مالباخته عودت داده شد.

علایی با اشاره به شناسایی متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور، خاطرنشان کرد: پیامک ثنا از شماره شخصی ارسال نمی‌شود و سر شماره Adliran تنها مرجع معتبر ارسال کننده ابلاغیه‌های قضائی است و شهروندان از باز کردن لینک‌های ارسال شده از شماره‌های ناشناس خودداری کنند/ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار