دستگیری ۲ کلاهبردار با ۵۰۰ سکه تقلبی در دزفول-راهبرد معاصر

دستگیری ۲ کلاهبردار با ۵۰۰ سکه تقلبی در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۲ کلاهبردار سکه و اشیای عتیقه در دزفول دستگیر و ۵۰۰ سکه تقلبی از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۹۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ روح اله یاری زاده روز سه شنبه بیان کرد: در پی دریافت چند مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان در پوشش سکه‌های تقلبی و اجناس به ظاهر عتیقه، دستگیری افراد کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۶ شهر امام دزفول با تسلط اطلاعاتی خود موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه متهمان در رابطه با کلاهبرداری‌های صورت گرفته شدند و پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول، طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول اظهار کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۵۰۰ عدد سکه تقلبی، مقادیری اجناس به ظاهر عتیقه، یک قبضه سلاح غیرمجاز، ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲۵ عدد سیم کارت به کار رفته در کلاهبرداری‌ها را کشف کردند.

سرهنگ یاری زاده ادامه داد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهمان برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

آذر سال گذشته ۲ هزار سکه، آذرماه ۱۴۰۰ بیش از ۴۶۰ سکه، بهمن ۱۳۹۵ بالغ بر سه هزار سکه تقلبی و آذر ۱۳۹۷ نیز تعدادی سکه تقلبی در دزفول کشف و ضبط شده است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده