ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۴ تا دوم آبان تمدید شد-راهبرد معاصر
دستبرد میلیاردی عروس به خانه مادرشوهر پولدار تهرانی صدور ابلاغیه اجرای حکم نیلوفر حامدی کشف تونل زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق در بندرعباس + فیلم انتصابات مهم در آموزش و پرورش | چند مدیر و معاون جدید در آموزش و پرورش منصوب شدند + جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۴ تا دوم آبان تمدید شد هشدار سیل و آبگرفتگی سازمان هواشناسی به این استان‌ها اطلاعیه سازمان سنجش درباره درخواست تغییر رشته کنکوری‌ها خبر جدید از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بیانیه اسکودا درباره مواضع اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پوکی استخوان؛ بیماری خاموش و مزمن هشدار سازمان مدیریت بحران به ۸ استان در پی وقوع دو مخاطره بارشی و گرد و غبار تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران

ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۴ تا دوم آبان تمدید شد

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا دوم آبان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۲۶۰۵۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی صدر با اعلام این خبرگفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از ۲۲ مهر آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کرده اند.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه ۲ آبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

صدر یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کرده اند، درصورت لزوم، فقط در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت طلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

ثت‌نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از یکشنبه (۲۲ مهر) آغاز شده و قرار بود تا پایان امروز خاتمه یابد که تا دوم آبان تمدید شد.

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ حاوی شرایط عمومی و اختصاصی منتشر شده است.

آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در صبح و عصر روز پنجشنبه (دوم اسفند ۱۴۰۳) و صبح روز جمعه (سوم اسفند ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۲۹ بهمن تا روز پنچشنبه دوم اسفند ۱۴۰۳ منتشر می‌شود. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار