مزاحمت بیش از ۵۰ درصد تماس‌ها با شماره ۱۱۲ امداد-راهبرد معاصر
خبر خوش وزیر رفاه: احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صادر می‌شود اعضای هیئت عالی تجدید نظر وزارت بهداشت منصوب شدند صدور حکم ارتشاء رئیس سابق یکی از شعب بانک صادرات خطر انقراض در کمین ۲ هزار و ۴۰۰ گونه گیاهی در ایران هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم! مصرف سیگار سالانه جان ۵۰ هزار ایرانی را می‌گیرد

مزاحمت بیش از ۵۰ درصد تماس‌ها با شماره ۱۱۲ امداد

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به این که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۸ هزار مرتبه مزاحمت برای شماره ۱۱۲ هلال احمر ایجاد شده است، گفت: ۵۱ درصد تماس‌ها با شماره ۱۱۲ مزاحمان تلفنی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 21
کد خبر: ۲۶۰۷۷۱

به گزارش راهبرد معاصر. محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در ۶ ماه ابتدای سال ۱۴۰۳، بیش‌از ۴۰۵ هزار مرتبه با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس گرفته شده است که ۵۱ درصد این تماس‌ها جنبه مزاحمت داشته است.

 

وی افزود: حدود ۱۲ درصد از تماس‌ها با شماره ۱۱۲ برای دریافت راهنمایی بوده و فقط حدود ۴ درصد تماس‌ها منجر به انجام ماموریت و عملیات امدادی شده است.

 

این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: سایر تماس‌ها نیز مربوط به پیگیری گزارش‌ها و یا تماس‌های نامرتبط با حوزه تخصصی هلال احمر بوده و در این مدت صرفا یک تماس به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

 

محمودی توضیح داد: شماره ۱۱۲ هلال احمر در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان است و بلافاصله پس از تماس با شماره ۱۱۲، جمعیت هلال احمر نزدیک‌ترین تیم‌های امدادی را پایش کرده و به محل حادثه اعزام می‌کند.

 

وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا شماره تماس ۱۱۲ را به علت تست موبایل مشغول نکرده تا حادثه دیدگان بتوانند به راحتی با اپراتور هلال احمر ارتباط برقرار کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده