پیشنهاد درمان رایگان سالمندان در بیمارستان‌های دولتی

پیشنهاد درمان رایگان سالمندان در بیمارستان‌های دولتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از ارائه پیشنهاد درمان رایگان سالمندان بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌های دولتی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 22
کد خبر: ۲۶۰۸۸۵

به گزارش راهبرد معاصر. محمدمهدی ناصحی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سی‌امین آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت، اظهار کرد: توجه به قشر جوان جامعه و کودکان ضروری است و در این راستا، درمان کودکان زیر 7 سال به‌طور رایگان ارائه می‌شود. همچنین، بیمه سلامت در نظر دارد درمان سالمندان بالای 65 سال در بخش دولتی را رایگان کند و این پیشنهاد را به شورای عالی بیمه سلامت ارسال کرده است. 

 

در حال حاضر، این قشر در بخش بستری 10 درصد و در بخش سرپایی 30 درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند. اعتقاد ما این است که باید به این قشر توجه ویژه‌ای شود و طرح رایگان شدن درمان سالمندان در شورای عالی بیمه سلامت در دست بررسی است. در صورت تصویب این طرح، تامین اعتبار آن به سازمان برنامه ارسال خواهد شد./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار