تردد روان و پرحجم در معابر پایتخت امروز ۵ آبان ۱۴۰۳-راهبرد معاصر
انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه  دادستانی: علیه یک سایت خبری اعلام جرم شد/ چند فعال فضای مجازی تذکر گرفتند، برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شد هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی | بارش باران و برف در ۴ استان

تردد روان و پرحجم در معابر پایتخت امروز ۵ آبان ۱۴۰۳

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از تردد روان و پرحجم در معابر پایتخت طی اولین شنبه آبان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 26
کد خبر: ۲۶۱۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک تهران بزرگ، بار ترافیکی بزرگراه‌های معابر غرب به شرق تهران مانند شهید همت، آیت الله هاشمی و بزرگراه حکیم، همچنین بزرگراه‌های معابر شرق به غرب تهران مانند زین الدین، شهید سلیمانی، شهید بابایی و صدر، سنگین و پر حجم است اما با توجه به حرکت بین خطوط رانندگان وضعیت تردد مناسب گزارش شده است.

 

وی درباره وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های معابر جنوب به شمال نیز ادامه داد: خیابان سعیدی سعیدی، بزرگراه نواب نواب و بزرگراه امام علی (ع) و دیگر معابر مرتبط همچنان دارای بار ترافیکی پر حجم و سنگین است.

 

سرهنگ شریفی گفت: میدان رازی، کارگر به سمت شمال ترافیک عادی است همچنین خیابان شریعتی در هر و مسیر وضعیت ترافیکی مطلوبی رو شاهد هستیم و در میدان ولیعصر ورودی از بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر به سمت شمال بار ترافیک روان است.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: لطفاً با مدیریت زمان و البته اطلاع از وضعیت ترافیک معابر و حتی‌المقدور استفاده از حمل و نقل عمومی در ترددهای شهری به وضعیت مناسب ترافیک تهران کمک کنید./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده