تقلای مجدد آمریکا برای منصرف کردن ایران از واکنش به اسرائیل-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

تقلای مجدد آمریکا برای منصرف کردن ایران از واکنش به اسرائیل

وزیر دفاع آمریکا در تقلایی مجدد برای منصرف کردن ایران از پاسخ به رژیم صهیونیستی گفت که ایران نباید به حمله اسرائیل پاسخ دهد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۲۷

به گزارش راهبرد معاصر، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در تقلایی مجدد برای منصرف کردن ایران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران گفت که در تماس تلفنی با همتای اسرائیلی خود بر فرصت‌هایی برای کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده است.

 

آستین در بیانیه‌ای مدعی شد: «ایران نباید اشتباه کرده و به حملات اسرائیل پاسخ دهد، این (تجاوز اسرائیل) باید پایان این مبادله باشد.»

 

پیشتر نیز نخست‌وزیر انگلیس از ایران خواست به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی پاسخ ندهد و خواستار خویشتن‌داری شده بود.

 

ارتش رژیم اسرائیل بامداد شنبه ( حوالی ساعت 2 و نیم بامداد) از شروع حمله به اهدافی نظامی در ایران، در واکنش به عملیات وعده صادق2 ایران خبر داد.

 

پس از این تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی، قرارگاه پدافند هوایی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مقابله موفق با حمله رژیم صهیونیستی خبر داد.

 

در بیانیه این قرارگاه تأکید شد: رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی در ادعایی بیان کرد که این رژیم 20 نقطه از ایران را هدف قرار داده است که در همین خصوص یک منبع مطلع به خبرگزاری تسنیم گفت: چنین ادعایی صحت ندارد و تعداد اهداف دشمن با فاصله، کمتر از این میزان است.

 

ایران در واکنش به این اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.

 

روز گذشته سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و اعضای شورای امنیت خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران شده بود.

 

شبکه خبری "سی‌ان‌ان" در خبری اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه در پی حمله رژیم اسرائیل به ایران تشکیل جلسه خواهد داد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده