سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند-راهبرد معاصر
انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه  دادستانی: علیه یک سایت خبری اعلام جرم شد/ چند فعال فضای مجازی تذکر گرفتند، برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شد هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی | بارش باران و برف در ۴ استان

سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فراجا برای بررسی علل حادثه حمله به واحد گشت فراجا از همان ساعات اولیه در محل حاضر و پیگیر موضوع است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ترور سربازان و کارکنان انتظامی توسط مزدوران در شهرستان تفتان را ناشی از شکست و درماندگی دشمن دانست.

سردار احمدرضا رادان امروز یکشنبه طی پیامی در خصوص حادثه تروریستی تفتان، شهادت نیرو‌های انتظامی را به خانواده آنان تبریک و تسلیت گفت.

فرمانده کل انتظامی در پیام خود نوشت: دشمنِ حقیر و زبون پس از شکست‌های متعدد به مزدوران خود دستور ترور و جنایت داد و عزیزانِ ما که در حال خدمت رسانی به مردم بودند در این حادثه جانکاه به شهادت رسیدند.

سردار رادان اضافه کرد: رذالت و شناعت تروریست‌ها واضح و آشکار بوده و قسم یاد می‌کنم که به دست شرافتمند و باغیرت پلیس جمهوری اسلامی ایران به‌سزایِ اعمالشان خواهند رسید.

وی تاکید کرد: تیم ویژه فراجا برای بررسی علل حادثه ازهمان ساعات اولیه در محل حاضر و پیگیر موضوع می‌باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان به خانواده معززِ شهدای حادثه و خانواده مقتدر و مظلومِ انتظامی کشور نیز تبریک و تسلیت گفت و از خداوند سبحان علوِ درجات را آرزو کرد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده