شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد-راهبرد معاصر
انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه  دادستانی: علیه یک سایت خبری اعلام جرم شد/ چند فعال فضای مجازی تذکر گرفتند، برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شد هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی | بارش باران و برف در ۴ استان

شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: برخی مواد اصلاحی در کمیسیون در خصوص امکان شرکت کارکنان شهرداری‌ها در انتخابات شورا‌ها بود که مقرر شد برای شرکت در انتخابات نباید استعفا بدهند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: در نشست امروز مواد ارجاعی از صحن در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: برخی مواد اصلاحی در کمیسیون در خصوص امکان شرکت کارکنان شهرداری‌ها در انتخابات شورا‌ها بود که مقرر شد برای شرکت در انتخابات نباید استعفا بدهند همچنین مقرر شد افرادی که در شورای دهستان حضور دارد، حداکثر در حدود بخش سکونت داشته و افرادی که در شورای شهر حضور دارند، حداکثر در حدود شهرستان سکونت داشته باشند. البته شورا‌های حل اختلاف مسئول نظارت بر اجرای درست قانون در این بخش شدند.

جوکار خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در خصوص اعتراض داوطلبان به موضوع رد صلاحیت در انتخابات، درخواست آنها به هیئت عالی نظارت بصورت مکتوب ارائه شده و دلایل رد با رعایت تمامی ضوابط در رسانه‌های محلی اعلام شود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده