ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

آخرین وضعیت قرارداد شهرداری تهران با چین

آخرین وضعیت قرارداد شهرداری تهران با چین یک نماینده مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت قرارداد شهرداری تهران با طرف چینی را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۸ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 18
کد خبر: ۲۶۳۳۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، میثم ظهوریان نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه گروه دوستی پارلمانی ایران و چین با شهرداری تهران، گفت: در این جلسه آخرین وضعیت قرارداد شهرداری تهران با طرف چینی و مسیر به نتیجه رسیدن تفاهم‌های صورت گرفته مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: جزئیات قابل توجهی از ظرفیت‌های بین دو کشور به ویژه در حوزه حمل و نقل و زیرساخت‌ها بیان شد و مقرر شد از ظرفیت اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و چین برای تسریع در به نتیجه رسیدن مفاد قرارداد استفاده شود تا خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و سایر کلانشهر به بهترین شکل صورت پذیرد.

 

ظهوریان با اشاره به اینکه شهردار تهران در این جلسه نکات و پیشنهادات قابل توجهی ارائه داد، اظهار داشت: یکی از نکات مثبت این بود که نگاه شهرداری تهران در قراردادهای چین، تنها به خرید کالا نیست و به سمت مشارکت در ساخت و انتقال تکنولوژی پیش رفته است. به عنوان مثال، در جریان قرارداد خرید واگن، انتقال تکنولوژی هم صورت بپذیرد.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی تهران در خصوص ورود نهادهای نظارتی به این مساله مبنی بر اینکه واردات به تولید داخل ضربه وارد می‌کند گفت: هرچند حمایت از تولید ملی اولویت همه ماست، اما جایی که تولید به اندازه و با کیفیت داریم. وقتی ما در زمینه حمل و نقل عمومی وضعیت بحرانی داریم و نمی‌توانیم با تولید داخل خلاءها را پر کنیم، نباید مردم را منتظر نگه داریم.

 

ظهوریان تاکید کرد: ما در تأمین نیاز داخل از کشورهای دیگر باید به سمت انتقال تکنولوژی برویم.

 

وی یادآور شد: برای حل این سوءتفاهم میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، نماینده‌ها اعلام آمادگی کردند که رایزنی و همراهی کنند./ مهر

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار