پیش بینی باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

پیش بینی باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور، اعلام کرد: روز یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 01
کد خبر: ۲۶۵۶۴

به گزلرش راهبرد معاصر؛  بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل بارش پراکنده و در بخش‌هایی از جنوب و نوار شرقی کشور به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار موقت باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

از بعدازظهر فردا با تقویت جریان‌های شمالی روی دریای خزر، گستره بارش سواحل مرکزی و شرقی دریا و همچنین شمالغرب را نیز در بر می‌گیرد.

 

یکشنبه ضمن تشدید بارندگی در سواحل دریای خزر در مناطقی از شمالغرب، شمالشرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

 

 

روز دوشنبه در سواحل غربی دریای خزر و در برخی مناطق واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و مرز کشور ادامه یافته و روز سه شنله جوی به نسبت پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم می‌شود.

 

سازمان هواشناسی اعلام کرده روز یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد. همچنین روزهای جمعه و شنبه خلیج‌فارس به ویژه بخش‌های مرکزی و شرق ان مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر