ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

آذری جهرمی قرارداد خواهرزنش با رایتل را رسما تایید کرد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در لایو اینستاگرام رسما صحبت های پیرامون قرارداد خواهر زنش با رایتل را تائید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 06
کد خبر: ۲۷۱۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدتی است رسانه ها و برخی نمایندگان مجلس با محوریت حمیده زر آبادی،نماینده قزوین و مینا مهرنوش، مدیرعامل سابق رایتل اظهاراتی را مبنی بر وجود برخی فسادها و قراردادهای رانتی در شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مدیریت محمد جواد آذری جهرمی را مطرح می کنند.

 

با گذشت چند ماه از این اظهارات، آذری جهرمی امشب در لایو اینستاگرام که قرار بود برنامه ای برای پاسخ به این به ظاهر ادعاها باشد، به گونه ای رسما برخی حواشی موجود پیرامون قراردادهای منعقد شده خانوادگی در این شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را تائید کرد.

 

در شرايطي كه افكار عمومي در انتظار پاسخ هاي درخوري از سوي وزير ارتباطات مطابق وعده وي در لايو اينستاگرام بود اما آنچه در عمل پيش رفت صداي حاميان وزير ارتباطات را هم در آورد.


جهرمي در اين لايو كه ابتداي آن به سخنراني گذشت با چرخش دوربين به سمت باجناق خود عملا ادعاي مربوط به قرار داد خواهرزنش با شركت رايتل را تاييد كرد.


باجناق جهرمي ضمن تاييد اصل قرارداد، آن را محصول شايستگي و توان شخصي خود و همسرش خواند و البته گفته مبلغ اعلام شده سود ناخالص بوده و قرار داد هم قبل از وزارت جهرمي و البته در دولت روحاني منعقد شده است.


جهرمي در اين لايو هيچ اشاره اي به رسوايي سايت انتخاب در كاسبي با خدمات ارزش افزوده و اخبار مربوط به قرارداد ماهي ٣٠ ميليون تومان ياشار سلطاني با زير مجموعه وزارت ارتباطات نكرد.

 

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار