رتبه بندی معلمان از چه زمانی اجرا می شود؟-راهبرد معاصر

رتبه بندی معلمان از چه زمانی اجرا می شود؟

وزیر آموزش و پرورش از اجرای رتبه بندی معلمان در آذر ماه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 09
کد خبر: ۲۷۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن حاجی میرزایی گفت: در لایحه بودجه مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است که پس از تصویب هئیت وزیران، اجرا خواهد شد.

وی افزود: این آیین نامه را وزارت آموزش و پرورش مطرح کرده است و پس از جلسه های مختلف در کمیسیون اجتماعی دولت، تائید و در دستور کار هئیت وزیران قرار خواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در این آیین نامه فرهنگیان در ۵ رتبه تقسیم بندی می‌شود، که این تقسیم بندی بر اساس مدرک، سابقه و  صلاحیت حرفه‌ای است.

وی افزود: پس از تائید دولت، در یک تا دو هفته آینده  این آیین نامه  اجرا می‌شود و معلمانی که از ابتدای مهر ۹۸ با وزارت آموزش و پرورش همکاری داشته اند، در این آیین نامه قرار خواهند گرفت.

حاجی میرزایی گفت: از اوایل آذرماه احتمال اجرای آن زیاد خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص معوقات معلمان نیز افزود: تمام معوقات سال ۹۷ پرداخت شد و در سال ۹۸ معلمانی که به صورت رسمی و پیمانی فعالیت دارند حقوق خود را سر ماه دریافت می‌کنند، ولی معلمان حق التدریسی حقوق خود را با تاخیر دریافت می‌کنند که تمام تلاش خود را داریم که این معلمان هم حقوق خود را بدون تاخیر دریافت کنند.

 

منبع:شبکه خبر

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
چرا مطالبات مربوط به کمک هزینه ازدواج وفوت پرداخت نمیشود ؟که از اوایل فروردین 95 ماند ه است وبا این تورم ارزش واقعی خود را از دست داده است . چرا اینقدر در حق وحقوق معلمان اجحاف میشود؟ مگه معلمان جزء شهروند حساب نمیشود؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار