بیمه رانندگان تاکسی اینترنتی تعیین تکلیف شد+ جزییات و شرایط یارانه سه‌برابری فرزندان خانوار‌های دهک اول تا چهارم پرداخت شد؟ قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۵؛ بازار در سراشیبی کاهش/ سکه امامی کانال ۲۵۰ میلیون را از دست داد پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۵ پیش بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۵ / طلا برای برگشت به کانال ۲۴ میلیون تومانی آماده شد سخنگوی کمیسیون اجتماعی: افزایش حقوق‌ها در حال بررسی است/ افزایش ۵۰۰ هزار تومانی اعتبار کالابرگ به تنهایی کافی نیست چند درصد جامعه مشمول حذف کالابرگ می‌شوند؟ / معیار‌های بررسی وسع خانوار و دهک بندی پیش بینی مهم قیمت دلار سه شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۵ افزایش حقوق کارمندان ۱۴۰۶ مشخص شد؟ جزئیات تصمیم جدید دولت زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۵ | مبلغ و آخرین اخبار اعتبار کالابرگ برای برخی مشمولان واریز نشد؛ ماجرا چیست؟ آخرین قیمت سکه امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۵ / ربع سکه به قیمت ۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد قیمت منطقی هر کیلو گوشت گوساله به ۲ میلیون تومان رسید یورو ۲۹۶ هزار و ۱۴۰ تومان شد / نرخ دلار چند؟ پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان از معوقات کالابرگ/ ۴۰ همت دیگر تا یک هفته آینده واریز می‌شود آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۵ / سکه امامی ۲۵۸ میلیون را رد کرد

تکلیف جدید پرداخت ما به التفاوت حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴

تکلیف جدید پرداخت ما به التفاوت حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۴  بخشنامه حداقل حقوق سال ۱۴۰۴ کارکنان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت نشان می‌دهد حداکثر حقوق ۹۱ میلیون تومانی برای کارمندان در نظر گرفته شده است. 
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۴ - 2025 April 20
کد خبر: ۲۷۶۰۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، حداقل حقوق مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال 1404 نسبت به سال 1403، بیست درصد (20) افزایش یافته و به میزان بیست و سه میلیون و هشتاد و نه هزار و پانصد و سی و شش (33،089،536) ریال تعیین می‌شود.

مبلغ حداقل حقوق کارمندان مذکور به علاوه فوق‌العاده‌های موضوع ماده (6) قانون یادشده نباید از حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به میزان چهل و دو میلیون و هفتصد و هفت هزار و پانصد و بیست (427070520) ریال کمتر شود.

در صورت نرسیدن حداقل حقوق کارمندان موصوف با احتساب فوق‌العاده‌های موضوع ماده (6) قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت به حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، ما به التفاوت آن تا میزان چهل و دو میلیون و هفتصد و هفت هزار و پانصد و بیست (42،707،520) ریال به مشمولان پرداخت می‌شود.

 مبنای محاسبه تمامی اقلام پرداختی که در قوانین و مقررات مربوط برای تعیین مبالغ آنها از عبارت «حداقل حقوق» استفاده شده است، نظیر فوق العاده ایثارگری موضوع ماده (51) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مبلغ حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری می‌باشد که در سال جاری به میزان چهل و دو میلیون و هفتصد و هفت هزار و پانصد و بیست (42،707.520) ریال است./تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار