عناصر اصلی تحرکات ساختارشکن اهواز بازداشت شدند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

عناصر اصلی تحرکات ساختارشکن اهواز بازداشت شدند

وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از بازداشت عناصر خرابکار و ساختارشکن حادثه اخیر اهواز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 14
کد خبر: ۲۷۹۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مرگ یک شاعر جوان اهوازی به نام حسن حیدری در خلال روزهای گذشته دستاویزی شد تا شماری از عناصر ساختار شکن و ضد ملی با حضور در تجمعاتی در اهواز زمینه وقوع برخی آشوب ها و شعارهای ضد انقلابی را در این شهر فراهم آورند.

 

تلاش جریان ضد انقلاب برای تبدیل موضوع فوت «حسن حیدری» به یک چالش امنیتی در کوتاه زمانی با روشنگری نزدیکان این شاعر جوان و بصیرت مردم شکست خورد.

 

بزرگان اهالی کوت عبدالله بعد از برخی سوءاستفاده‌های محدود صفحه‌های مجازی خارجی از فوت شاعر محلی اهواز به نام «حسن حیدری» با انتشار مطالبی در فضای مجازی دلیل این عارضه را مرگ طبیعی اعلام کردند.

 

این متن‌ها که از طرف اهالی کوت عبدالله منتشر شده اعلام می‌کند که شایعات قابل اعتنا نیستند و اعلام دلایل موهوم برای این اتفاق اقدامی مشکوک است.

 

همچنین حسین حیدری برادر شاعر فوت شده با انتشار ویدیویی از مردم منطقه کوت عبدالله خواست به دلیل برخی حواشی به وجود آمده هنگام تشییع جنازه رسم تیراندازی به نشانه عزاداری را به خاطر حفظ آرامش و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها انجام ندهند.

 

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان خوزستان نیز در همین باره در طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: با همکاری جامعه اطلاعاتی و قضایی استان خوزستان عناصر اصلی تحرکات ساختارشکن اخیر در اهواز به ویژه عاملان اهانت به پرچم مقدس کشور عزیزمان شناسایی و دستگیر شدند.

 

در این اطلاعیه تاکید شد: عناصر موثر این اقدامات دارای سابقه محکومیت قضایی و ارتباط تشکیلاتی با خارج کشور هستند. همچنین از دو مکان متعلق به این افراد چندین قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط گردید.

 

گفتنی است در خلال این آشوب ها برخی شعارهای تند و تیز و توهین به مقدسات و پرچم ملی از سوی شمار محدودی از آشوبگران سر داده شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار