هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران تا ٢ تیر ادامه دار شد

دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران تا ٢ تیر ادامه دار شد استاندار تهران از دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران تا روز دوشنبه دوم تیرماه خبر داد و تأکید کرد: خدمات‌رسانی به مردم عزیز با قوت بیشتر ادامه داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 18
کد خبر: ۲۸۱۱۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدصادق معتمدیان در خصوص نحوه فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی شهر و استان تهران اظهار کرد: بر اساس مفاد بخشنامه مورخ ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۴ و مطابق با ابلاغ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه بانوان شاغل تا روز دوشنبه ٢ تیرماه از ظرفیت آیین‌نامه دورکاری استفاده کنند.

وی افزود: در خصوص بانک‌ها نیز واحدهای پشتیبان و فنی ستاد بانک‌ها در شهر و استان تهران، حداقل  ٥٠ درصد شعب به صورت  کشیک، شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات به منظور خدمت رسانی به عموم مردم عزیز دایر خواهند بود. 

استاندار تهران ادامه داد: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

معتمدیان تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها موظف هستند تمهیدات و برنامه ریزی های لازم جهت حضور حداقل ٣٠  درصد از کارکنان در مجموعه را داشته باشند، به‌گونه‌ای که در روند خدمات‌رسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود و کارکنانی که از دورکاری نیز استفاده می کنند ضمن ارتباط مستمر با محل خدمت در صورت نیاز دستگاهها، آمادگی لازم جهت حضور در محل کار و ارائه خدمات را داشته باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری تهران، وی بیان کرد: تمامی رده های مدیریتی استان تهران از شمولیت این بخشنامه مستثنی بوده و شامل دورکاری نمی باشند و نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران بوده و هرگونه عدم نظارت و تصمیم گیری بر خلاف این بخشنامه  تخلف محسوب می شود./ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار