شرور معروف تهران بازداشت شد / مهدی ریش کیست؟ دمای خوزستان بالای ۵۰ درجه می‌رود زورگیر فضای مجازی دستگیر شد رگبار و رعد و برق در ۲۱ استان/ خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان رئیس قوه قضائیه: دشمن عملیات روانی علیه مردم ایران را با جدیت پیگیری می‌کند جزئیات دستگیری یکی از بزرگ‌ترین قاچاقچیان مواد مخدر/کشف ۶۰ کیلو هروئین و شیشه دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اعطای تسهیلات بانکی/ کلاهبرداری از ۲۷۰ شهروند اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی کشور هواشناسی ایران۱۴۰۴/۴/۲۳؛ رگبار و رعدوبرق در ۱۷ استان برگزاری نوبت دوم کنکور در پایان هفته/ سهمیه خانواده شهدای جنگ ۱۲روزه اعمال می‌شود رشد رگ‌های خونی با ذرات خاک‌رس برای درمان زخم هشدار وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران افتتاح ۲ بازار فاخر ویژه دستفروشان تا پایان مردادماه در تهران پایان مزاحمت ماهواره‌ها برای اخترشناسان وزیر نیرو: خشکسالی تهران در ۶ دهه گذشته بی‌سابقه است / در شرایط سختی قرار داریم

استفاده از نسخ کاغذی درصورت قطع سامانه‌ بیمه

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 21
کد خبر: ۲۸۱۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمدمهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیه سلامت ایران در نشستی که به منظور بررسی اقدامات و عملکرد بیمه سلامت ایران در شرایط اضطرار کنونی با حضور مدیران ارشد ستادی و استانی برگزار شد ، نسبت به تمدید خودکار پوشش بیمه ای بیمه شدگان دارای بیمه رایگان در این سازمان تاکید کرد.

محمد مهدی ناصحی در این نشست ضمن تاکید بر بروز رسانی پرداختی‌ها به دانشگاه‌ها گفت: در همین خصوص و در بحث دارو و شیر خشک منابع مورد نیاز به داروخانه ها پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد. 
وی تصریح کرد: برای حوزه سرپایی 70 درصد و در بخش بستری تا 90 درصد به صورت علی الحساب پرداخت می شود، برای بیماران صعب العلاج ما به التفاوت به صورت خسارت متفرقه پرداخت خواهد شد. 

گفتنی است در این نشست برخی مشکلات توسط ادارات کل استانی مطرح و برای حل آن راهکارهای اجرایی اندیشیده شد. 

لازم به ذکر است در این جلسه مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی نیز تاکید کرد که پاسخگویی به بیمه شدگان همانند گذشته از طریق سامانه 1666 و سایر درگاه های خدمات غیر حضوری به صورت 24 ساعته انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد./تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار