افزایش ناگهانی قیمت محصولات اپل آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع شد؟ اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد

پایان دورکاری ادارات دولتی در این استان

پایان دورکاری ادارات دولتی در این استان تمامی ادارات دولتی استان از روز دوشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۴ با ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۴ - 2025 June 22
کد خبر: ۲۸۱۵۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز اعلام کرد: تمامی ادارات دولتی استان از روز دوشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۴ با ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

مهدی فراهانی روز یکشنبه یکم تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: در پی بررسی‌های کارشناسی انجام‌شده و با هدف تداوم خدمات‌رسانی بدون وقفه به مردم، از فردا تمامی ادارات دولتی در سطح استان البرز موظف به فعالیت کامل هستند.

وی افزود: در روزهای ابتدایی، به‌منظور ارزیابی دقیق وضعیت و حفظ آرامش روانی کارکنان، تصمیم به اجرای دورکاری گرفته شد، اما پس از تحلیل شرایط، بررسی تهدیدات و ارزیابی نیازهای حیاتی استان، مشخص شد که ادامه فعالیت دستگاه‌ها با ظرفیت محدود پاسخگوی نیاز مردم نخواهد بود.

معاون استاندار ادامه داد: ارائه خدمات عمومی از مهم‌ترین وظایف دولت در شرایط عادی و بحرانی است. دستگاه‌های اجرایی باید با حداکثر توان در راستای رفع نیازهای شهروندان تلاش کنند و حضور کامل کارکنان در شرایط کنونی، ضرورتی انکارناپذیر برای حفظ ثبات خدمات و پشتیبانی از معیشت عمومی است.

وی تأکید کرد: ارائه خدمات به مردم باید به‌صورت منظم، بدون تأخیر و با حضور کامل کارکنان صورت گیرد. بر همین اساس، از روز دوشنبه دوم تیرماه، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خواهند کرد./ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار