۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها وضعیت آب و هوای تهران تا پایان هفته/ هوا تا چند درجه گرم‌تر می‌شود؟ زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه‌های کشور تغییر کرد چرا «شقایق اولیفرا» جایگزین خشخاش شد؟ تفهیم اتهام «شروع به قتل» به پدر دختران آسیب‌دیده سنندجی حکم پرستو احمدی و همراهانش صادر شد سه متهمِ ۱۹ هزار مرگ/ چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی جان می‌بازند؟ آتش‌سوزی در گرمسار؛ دو نفر مصدوم شدند پیش‌بینی افزایش دما در تهران به ۳۹ درجه سانتیگراد نرخ دیه سال ۱۴۰۵ اعلام شد ضربه پلیس به شبکه قاچاق مواد خوراکی و تجهیزات پزشکی در پایتخت آماده‌سازی اتوبوس‌های دوکابین جدید در تهران آینده کنترل هوشمند ترافیک چگونه است؟ سرکرده اوباش در قیطریه زمین‌گیر شد این ۲ استان مراقب گرمای بی‌سابقه باشند/ هواشناسی هشدار داد/ در کدام استان‌ها بارش‌های تابستانی در راه است؟

پایان دورکاری ادارات دولتی در این استان

پایان دورکاری ادارات دولتی در این استان تمامی ادارات دولتی استان از روز دوشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۴ با ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۴ - 2025 June 22
کد خبر: ۲۸۱۵۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز اعلام کرد: تمامی ادارات دولتی استان از روز دوشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۴ با ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

مهدی فراهانی روز یکشنبه یکم تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: در پی بررسی‌های کارشناسی انجام‌شده و با هدف تداوم خدمات‌رسانی بدون وقفه به مردم، از فردا تمامی ادارات دولتی در سطح استان البرز موظف به فعالیت کامل هستند.

وی افزود: در روزهای ابتدایی، به‌منظور ارزیابی دقیق وضعیت و حفظ آرامش روانی کارکنان، تصمیم به اجرای دورکاری گرفته شد، اما پس از تحلیل شرایط، بررسی تهدیدات و ارزیابی نیازهای حیاتی استان، مشخص شد که ادامه فعالیت دستگاه‌ها با ظرفیت محدود پاسخگوی نیاز مردم نخواهد بود.

معاون استاندار ادامه داد: ارائه خدمات عمومی از مهم‌ترین وظایف دولت در شرایط عادی و بحرانی است. دستگاه‌های اجرایی باید با حداکثر توان در راستای رفع نیازهای شهروندان تلاش کنند و حضور کامل کارکنان در شرایط کنونی، ضرورتی انکارناپذیر برای حفظ ثبات خدمات و پشتیبانی از معیشت عمومی است.

وی تأکید کرد: ارائه خدمات به مردم باید به‌صورت منظم، بدون تأخیر و با حضور کامل کارکنان صورت گیرد. بر همین اساس، از روز دوشنبه دوم تیرماه، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت خواهند کرد./ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار