رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف

تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران با ۳۰ درصد ظرفیت تا ۴ تیرماه/ فعالیت بانک‌ها با حداقل ٥٠ درصد شعب کشیک چرخشی

تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران با ۳۰ درصد ظرفیت تا ۴ تیرماه/ فعالیت بانک‌ها با حداقل ٥٠ درصد شعب کشیک چرخشی استاندار تهران از تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران به ویژه بانوان شاغل و دارای فرزند با شرایط خاص و یا زیر شش سال با ۳۰ درصد ظرفیت تا روز چهارشنبه چهارم تیرماه خبر داد و گفت: بانک‌ها با حداقل ٥٠ درصد شعب لازم کشیک به صورت چرخشی فعال باشند به گونه‌ای که در روند خدمات‌رسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۲ تير ۱۴۰۴ - 2025 June 23
کد خبر: ۲۸۱۵۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، محمد صادق معتمدیان، در خصوص نحوه فعالیت کارکنان در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم تیرماه اظهار کرد: پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۴/١/١٣٩٠٠ مورخ ۱۴۰۴/٠٣/٢٩ در خصوص نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران به اطلاع می‌رساند دورکاری کارکنان در روز‌های ٣ و ۴ تیرماه به طبق بخشنامه اعلامی تمدید می‌شود.

معتمدیان تأکید کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه بانوان شاغل، بانوان دارای فرزند زیر ۶ سال و دارای فرزند معلول، بیماران صعب العلاج و معلولین می‌توانند روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ تیرماه ۱۴۰۴ از ظرفیت آیین‌نامه دورکاری استفاده کنند.

استاندار تهران بیان کرد: واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

وی در خصوص بانک‌ها نیز گفت: واحد‌های پشتیبان و فنی ستاد بانک‌ها در شهر و استان تهران، حداقل ٥٠ درصد شعب لازم کشیک به صورت چرخشی، شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات به منظور خدمت رسانی به عموم شهروندان دایر خواهند بود.

استاندار تهران افزود: مدیران دستگاه‌ها موظف هستند تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم جهت حضور حداقل ٣٠ درصد از کارکنان در مجموعه را داشته باشند، به‌گونه‌ای که در روند خدمات‌رسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود و کارکنانی که از دورکاری نیز استفاده می‌کنند ضمن ارتباط مستمر با محل خدمت در صورت نیاز دستگاه‌ها، آمادگی لازم جهت حضور در محل کار و ارائه خدمات را داشته باشند.

بر اساس گزارش استانداری تهران، معتمدیان با تأکید بر اینکه کلیه رده‌های مدیریتی استان تهران از شمولیت این بخشنامه مستثنی بوده و شامل دورکاری نمی‌باشند، گفت: نظارت برحسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران بوده و هرگونه عدم نظارت و تصمیم گیری بر خلاف این بخشنامه تخلف محسوب می‌شود و نحوه فعالیت کارکنان در هفته آتی متعاقبا اعلام می‌شود. / ایسنا

کلمات کلیدی: دورکاری تهران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار