واکنش آذری جهرمی به تحریم‌ آمریکا-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

واکنش آذری جهرمی به تحریم‌ آمریکا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به قرار گرفتن نامش در فهرست تحریم‌های آمریکا روز جمعه نوشت: من به حمایت از دسترسی آزاد به اینترنت ادامه خواهم داد و اجازه نمی‌دهم آمریکا توسعه ایران را متوقف کند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 23
کد خبر: ۲۸۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد جواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: من تنها عضو باشگاه تحریمی‌ها نیستم، قبل از من استارت آپ ها، توسعه دهنده ها، بیماران سرطانی و کودکان ای بی هم تحریم شده اند.

 

وی افزود: من به حمایت از دسترسی آزاد به اینترنت ادامه خواهم داد و اجازه نمی دهم آمریکا توسعه ایران را متوقف کند.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اول آذرماه، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را به دلیل «قطع اینترنت» در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

 

اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری در بیانیه‌ای گفته که این تحریم به دلیل «نقش» او در سانسور گسترده اینترنت توسط جمهوری اسلامی بوده است.

 

این بیانیه می‌افزاید: دسترسی به اینترنت در ایران، که زیرنظر وزارتخانه تحت مدیریت آذری جهرمی است، بر اساس آنچه که مقام‌های ایرانی «نگرانی‌های امنیتی» به دلیل اعتراض‌های سراسری خوانده‌اند از چند روز پیش قطع است.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده