فعالیت ادارات ایلام، فردا با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود

فعالیت ادارات ایلام، فردا با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود با توجه به هشدار سطح نارنجی اداره‌کل هواشناسی مبنی بر ورود توده گرد و خاک غلیظ به استان ایلام و احتمال افزایش غلظت و ماندگاری ذرات معلق هوا در ساعات اولیه صبح فعالیت ادارات با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 16
کد خبر: ۲۸۶۶۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار ستاد بحران استان ایلام شامگاه امروز شنبه ۲۵ مرداد در پیامی اعلام کرد: مستند به شیوه‌نامه اجرایی مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار و تصمیم کارگروه مربوطه و با موافقت استاندار محترم ایلام، در راستای حفظ سلامت شهروندان، فعالیت ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، مؤسسات آموزش عالی و سایر سازمان‌های دولتی (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان) در روز یکشنبه ۲۶ مرداد با ۲ ساعت تاخیر و از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

این تأخیر شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیرو‌های عملیاتی، نظامی و انتظامی، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و نیرو‌های شیفت‌گردان نمی‌شود و فعالیت آنها طبق روال عادی ادامه خواهد داشت./ ایسنا 

کلمات کلیدی: ادارات ایلام
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار