هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار

رئیس هلال‌احمر: وزارت بهداشت در مسیر صیانت از سلامت جامعه خوش درخشیده است

رئیس هلال‌احمر: وزارت بهداشت در مسیر صیانت از سلامت جامعه خوش درخشیده است رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی‌به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز پزشک را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۴ - 2025 August 23
کد خبر: ۲۸۷۲۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران روز پزشک را در پیامی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدرضا ظفرقندی، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز پزشک، فرصتی ارزشمند است برای پاسداشت رسالت بزرگ انسان‌هایی که با دستان توانمند و دل‌های سرشار از مهر، چراغ امید را در زندگی مردم می‌افروزند. این روز فرخنده را به جنابعالی که خود از پیشگامان جامعه پزشکی کشور و الگویی در تعهد، صداقت و خدمت به مردم هستید، صمیمانه تبریک می‌گویم.

بی‌تردید، وزارت بهداشت در دوران مدیریت مدبرانه و دلسوزانه حضرتعالی، نمادی از ایستادگی، تحول و خدمت بی‌منت در مسیر صیانت از سلامت جامعه بوده است. نقش‌آفرینی شما در هدایت سیاست‌های کلان سلامت، هم‌افزایی با نهاد‌های امدادی و به‌ویژه همراهی نزدیک با جمعیت هلال احمر، همواره مایه دلگرمی و امیدواری مردم و امدادگران بوده است.

امروز بیش از هر زمان دیگر، همگرایی میان وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر ضرورتی راهبردی برای ارتقای تاب‌آوری نظام سلامت و تحقق اهداف والای انسانی و بشردوستانه است. اطمینان دارم که در پرتو مدیریت جنابعالی، آینده‌ای روشن‌تر در مسیر خدمت به مردم و اعتلای جایگاه ایران اسلامی در عرصه سلامت رقم خواهد خورد.

از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی، توفیقات روزافزون، سلامتی و عزت مسئلت دارم./باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: هلال‌احمر
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار