پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت

تمدید تعطیلی پنجشنبه‌ها در مازندران

تمدید تعطیلی پنجشنبه‌ها در مازندران معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از تمدید تغییرساعات کاری ادارات از ۷ صبح تا ۱۳ و تعطیلی پنجشنبه‌ها تا پایان شهریورماه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۴ - 2025 September 04
کد خبر: ۲۸۸۲۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ عیسی قاسمی طوسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اظهار داشت: مصوبه وزارت کشور در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات و تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان مازندران تا پایان شهریور تمدید شده است.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت بهینه مصرف انرژی و هماهنگی با سیاست‌های ملی در فصل گرم سال افزود: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور به استانداران، ساعات کاری تمامی ادارات، موسسات عمومی دولتی و غیردولتی، شهرداری‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران تا پایان شهریورماه از ساعت 7 صبح تا 13 خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان اینکه این تصمیم با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج بار اتخاذ شده است، تأکید کرد: اجرای مصوبه برای همه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

قاسمی طوسی خاطرنشان کرد: طی این مدت، تمامی ادارات استان در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود و دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی طبق برنامه داخلی خود، خدمات شبانه‌روزی را ادامه می‌دهند.

معاون استاندار گفت: مدیریت مصرف انرژی ادارات در سطح 27 درجه سانتیگراد مورد تاکید می‌باشد و رعایت حداکثر صرفه‌جویی در ادارات و خاموشی سیستم‌های روشنایی و سرمایشی پس از ساعت کار اداری از سوی مدیران دستگاه‌ها باید با جدیت نظارت و مدیریت شود./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار