چگونه باشگاه‌ها می‌توانند فروش بلیت و تبلیغات را افزایش دهند؟

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است واگذاری استادیوم‌ها به باشگاه‌ها باعث عملکرد بهتر آنها در بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۳ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 05
کد خبر: ۲۹۰۸۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی تاج که امروز در جلسه گزارش عملکرد بازسازی و بهسازی ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، دقایقی درباره شرای  استادیوم آزادی صحبت کرد. او اشاره کرد که ساخت ورزشگاه‌های بسیار بزرگ با ظرفیت صد هزار نفر دیگر در دنیا توصیه نمی‌شود و به همین دلیل ورزشگاه آزادی که نماد فوتبال ایران است، فقط ترمیم شده است.

او در این باره اظهار داشت: زمانی فقط یک ورزشگاه داشتیم که الزامات AFC را داشت، اما اکنون ۱۶ ورزشگاه تایید شده داریم که پیشرفت خوبی است. از جمله ورزشگاه‌های نقش جهان اصفهان، پارس شیراز، غدیر اهواز و مس کرمان که استاندارد هستند. همچنین در ارومیه یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری با وضعیت خوب وجود دارد.

تاج خواستار توجه به نگهداری ورزشگاه‌ها شد و پیشنهاد داد که مدیریت ورزشگاه‌ها به باشگاه‌ها واگذار شود، مثل نقش جهان که به سپاهان داده شده و آن باشگاه توانسته ورزشگاه را تکمیل و نظارت خوبی داشته باشد. او گفت: این واگذاری به باشگاه‌ها کمک می‌کند در زمینه فروش بلیت، پیراهن و تبلیغات محیطی بهتر عمل کنند./ورزش 3

کلمات کلیدی: مهدی تاج
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار