مهدی واعظی مدیر رسانه باشگاه استقلال شد

مهدی واعظی به عنوان مدیر رسانه باشگاه استقلال منصوب شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 October 26
کد خبر: ۲۹۲۷۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح امروز و با حکم علی تاجرنیا، رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مهدی واعظی به عنوان مدیر رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران منصوب گردید و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «با عنایت به تعهد، تجربه و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست امور رسانه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران منصوب می‌شوید. برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای در تمامی بسترهای رسمی باشگاه و همچنین برقراری ارتباط مؤثر و سازنده با رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و ورزش، از جمله مسئولیت‌های محوله به مدیر رسانه باشگاه استقلال است.»

مهدی واعظی بیش از دو دهه در عرصه رسانه به عنوان مجری، تهیه‌کننده و خبرنگار ورزشی در رسانه ملی و سایر رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب فعالیت داشته است. از جمله برنامه‌هایی که وی در تولید و اجرای آن‌ها نقش داشته می‌توان به شب‌های فوتبالی، لیگ یک، سلام صبح بخیر، یک جهان یک جام، هفت روز ورزش و روزی روزگاری ورزش اشاره کرد.

همچنین واعظی سابقه طولانی در حوزه مدیریت روابط عمومی فدراسیون‌های هندبال، بسکتبال، اسکواش و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد./برنا

کلمات کلیدی: استقلال
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار