امید عالیشاه بازی با تراکتور را از دست داد

امید عالیشاه بازی با تراکتور را از دست داد کاپیتان پرسپولیس به دلیل مصدومیت بعد از فیفادی آبان‌ماه قادر به همراهی این تیم است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۴ - 2025 October 28
کد خبر: ۲۹۲۹۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ امید عالیشاه که در دیدار با ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، قادر به همراهی سرخپوشان در تبریز نیست.

او از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و سه هفته از میادین دور خواهد بود. با این اوصاف او پس از فیفادی آبان‌ماه و در هفته یازدهم، قادر به همراهی پرسپولیس است.

رضا شکاری دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس است که حدود یکماهی است که در تمرینات شرکت نمی‌کند و دیدار با تراکتور را از دست می‌دهد.

دیگر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با تراکتور ندارند./آنا

کلمات کلیدی: تراکتور
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار