
به گزارش راهبرد معاصر؛ شرکت ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان خاورمیانه، نقش محوری در تأمین نیازهای بازار حمل و نقل داخلی ایفا میکند. فروش محصولات ایران خودرو همواره با استقبال گستردهای از سوی مشتریان مواجه بوده و این شرکت برای تسهیل دسترسی مختلفترین گروهها به محصولات ایران خودرو، طرحهای فروش مختلفی را اجرا میکند. یکی از این طرحها، طرح مادران (ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت) است که به عنوان یک اولویت مهم در فروش محصولات ایران خودرو مورد توجه قرار دارد. گزارش پیش رو به تشریح آخرین جزئیات مرتبط با فروش محصولات ایران خودرو و بهویژه طرح مادران میپردازد.
شرکت ایران خودرو بخشنامه فروش فوری، فروش فوقالعاده و پیشفروش محصولات ایران خودرو را ویژه منتخبین نهمین دوره ثبتنام (طرح جوانی جمعیت) یا همان طرح مادران اعلام کرد. این اقدام، گامی در راستای تحقق اهداف فروش محصولات ایران خودرو در چارچوب طرح مادران است.
نتایج نهمین دوره قرعه کشی طرح فروش محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان طرح مادران، امروز یکشنبه یازدهم آبان اعلام شد. این اعلام نتایج، نقطه عطفی در فرآیند فروش محصولات ایران خودرو برای این قشر خاص محسوب میشود.
همچنین نتایج نهمین دوره قرعهکشی طرح فروش محصولات ایرانخودرو ویژه متقاضیان عادی، حداکثر تا روز سه شنبه هفته جاری سیزدهم آبان و به احتمال زیاد روز دوشنبه ۱۲ آبان اعلام میشود. این مرحله از فروش محصولات ایران خودرو به صورت موازی با طرح مادران پیش میرود.
بر اساس برنامهریزی انجامشده، نتایج قرعه کشی متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز پس از انجام استعلامهای لازم اعلام میشود. مراسم نهمین قرعهکشی طرح فروش محصولات ایرانخودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی روز گذشته (شنبه، ۱۰ آبانماه) برگزار شد.
بر اساس اعلام ایرانخودرو، در این دوره در مجموع ۴ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۹۷ نفر برای فروش محصولات ایران خودرو ثبتنام کردند که از این میان ۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۷۷ نفر در طرح عادی فروش محصولات ایران خودرو، ۴۲۹ هزار و ۸۲ نفر در طرح مادران، و ۶۹ هزار و ۷۳۸ نفر در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت داشتند. در این مرحله، ۶۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه از محصولات ایران خودرو عرضه شده است.
متقاضیان طرح فروش عادی محصولات ایران خودرو ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۷۴۸ نفر، متقاضیان طرح فروش فوقالعاده محصولات ایران خودرو یک میلیون و ۱۷۶ هزار و ۲۷۲ نفر و متقاضیان پیشفروش نیز ۶۳۸ هزار و ۳۵۷ نفر بودند. برندگان نهایی پس از انجام فرآیند صحتسنجی و اولویتبندی، از طریق پیامک و همچنین پایگاه اینترنتی شرکت به نشانی ikcosales.ir اطلاعرسانی خواهند شد.

