مریم هاشمی سرمربی تیم ملی ووشو شد

مریم هاشمی سرمربی تیم ملی ووشو شد نائب رئیس هیئت ووشو کرمانشاه، مریم هاشمی، به‌عنوان سرمربی تیم ملی ساندا زنان تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ آیچی-ناگویا انتخاب شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۱۹ آذر ۱۴۰۴ - 2025 December 10
کد خبر: ۲۹۶۵۶۰

به گزارش راهبرد معاصر، مریم هاشمی، نایب رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه، به‌عنوان سرمربی تیم ملی ووشو بزرگسالان زنان منصوب شد و حکم رسمی خود را دریافت کرد. این انتخاب در راستای اعلام فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از کادر فنی جدید تیم‌های ملی در دو بخش ساندا و تالو انجام گرفت.

بر اساس اعلام فدراسیون ووشو، رامین موحدنیا سرمربی ساندا مردان نیز ابقاء شده و تیم ملی ساندا مردان همچنان تحت هدایت او آماده‌سازی برای رقابت‌های بین‌المللی را دنبال خواهد کرد.

در بخش تالو، قرارداد فرشاد عربی و محبوبه کریمی به‌عنوان سرمربیان تیم‌های ملی مردان و زنان تمدید شد و این دو سرمربی با تیم‌های خود تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ همکاری خواهند داشت.

فدراسیون ووشو با تغییرات صورت گرفته در کادر فنی، برنامه‌ریزی و آماده‌سازی تیم‌های ملی را با هدف موفقیت در بازی‌های آسیایی آیچی-ناگویا دنبال می‌کند و سرمربیان جدید موظف به ارتقای عملکرد ورزشکاران و تمرکز بر آموزش‌های فنی هستند.

تیم‌های ملی ساندا و تالو ووشو کشورمان در حال حاضر تمرینات خود را به‌صورت متمرکز ادامه می‌دهند تا با آمادگی کامل در رقابت‌های بین‌المللی حضور یابند و نتایج مطلوبی کسب کنند./ مهر 

کلمات کلیدی: ووشو مریم هاشمی
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار