دستگیری ۵۸۰ نفر از حاملان سلاح سرد در غرب استان تهران

دستگیری ۵۸۰ نفر از حاملان سلاح سرد در غرب استان تهران فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۵۸۰ نفر اوباش و حاملان سلاح سرد در این منطقه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۳۰ آذر ۱۴۰۴ - 2025 December 21
کد خبر: ۲۹۷۳۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  سرهنگ محمدرضا علیزاده در توضیح بیشتر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هفتمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان‌های غرب استان تهران اجرا شد و ۵۸۰ نفر از اراذل و حاملان سلاح‌های سرد دستگیر شدند.

وی افزود: از این افراد، ۶۲۳ تیغه سلاح سرد و ۲ قبضه سلاح گرم کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در بررسی‌های پلیس، همچنین ۸۴ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر و از آنها بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

علیزاده گفت: در راستای اجرای این طرح، ۱۸ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

وی با اشاره به برخورد با واحد‌های صنفی متخلفی که محل فعالیت خود را پاتوق این افراد قرار می‌دهند، افزود: ۷۳ واحد صنفی و قهوه خانه نیز که پاتوق این اراذل و اوباش شده بود، پلمب شد./باشکاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: دستگیری
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار