دانشجویان بخاطر وفاق ملی در برابر نامهربانی دولت سکوت کردند-راهبرد معاصر

دانشجویان بخاطر وفاق ملی در برابر نامهربانی دولت سکوت کردند

یک حقوقدان. گفت: دانشجویان امروز اگر در برابر بی نامهربانی دولت آقای روحانی سکوت کرده اند، به حکم رهبری ولی امر مسلمین و وفاق ملی است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 07
کد خبر: ۳۰۰۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر ملیحه بنانی، حقوقدان، محقق و پژوهشگر علوم انسانی ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: ویترین هرکشوری ، دانشجویان آن کشور هستند که خوشبختانه در سالهای اخیر دانشجویان ما با بصیرت و اگاهی کامل همیشه همراه مردم و همگام با رهبری بوده اند .

 

وی تصریح کرد: در جامعه ای که به دانشجو ارج نهاده می شود در واقع ویترین جهانیشان را به شکیل ترین نحو در جهان معرفی می کنند.

 

بنانی ادامه داد: در عرصه ی نظامی و علم و دانش ابرقدرت هستیم و پزشکان، مهندسین و حقوق دانان و جامعه شناسان و روانشاسان ما در جهان که از بدنه ی نظام و از قلب دانشگاه های ما هستند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر فراز بلاد کفر به اهتزاز دراورده اند, کم نیستند.

 

این حقوقدان افزود: دانشجویان ما در مجامع ورزشی به حس جاه طلبی و حب شهرت و قدرت غلبه کردند و با رژیم غاصب اسرائیل در مسابقات رو در رو شدند اما قهرمانی را با دومی و سومی عوض کردند که این موضوع به تربیت صحیح اجتماعی دانشگاههای کشور بر می گردد در واقع حس وطن پرستی و مستکبر ستیزی را در وجود جوانان دیروز و امروز ایران اسلامی پرورش یافته است.

 

وی خاطر نشان کرد: باید دست مریزاد گفت به تمام اساتید، رووسای دانشگاهها و نهادهای محترم رهبری مستقر در دانشگاهها و حضور پاک و همیشه برجسته یشان چرا که امروز اگر دشمنان اسلام و مسلمین نتوانستند به عظمت رهبر جمهوری اسلامی ایران و ولی امر مسلمین خدشه وارد کنند ، تنها وجود تربیت اجتماعی عمقی ست که در دانشگاهها بر جوانان ما اعمال شده است.

 

بنانی تاکید کرد: احترام به دانشجویان متعهد به ارزشهای انقلاب اسلامی و خون شهیدان ما باید همچنان پایدار بماند در واقع پاسداشت این بزرگواران و مسافران بهشت که برای امنیت و دفاع از شرف و ناموس و تمامیت ارضی ما جان در میدان جنگ گذاشتند، توسط دانشجویان با بصیرت باید صورت بپذیرد.

 

این محقق و پژوهشگر علوم انسانی تصریح کرد: خوشبختانه امروز قوه ی قضائیه با ریاست حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی به نحوی ، اداره می شود که با رافت اسلامی همراه است و تمامی تصمیمات وی با ارج نهادن به کرامت نفسانی انسان ها و نگاه ویژه به حقوق شهروندی اتخاذ می شود.

 

بنانی بیان داشت: یکی از مواردی که می توان صحه بر این امر نهاد، دستور اخیر ایشان مبنی بر انتقال متهمان بازداشت شده درگیری های اخیر بوده که کفالت و یا تامین و تودیع وثیقه را ممنوع اعلام کردند که در هیچ دوره ایی شاهد چنین عدالت قضایی نبوده ایم.

 

این حقوقدان افزود: در حالی که رابطه و رانت و کارشکنی و هتک حرمت از سوی کارکنان این نهاد به قدری در دوران ریاست افراد دیگر ، مشهود بود که مردم اشفته و تحقیر می شدند.

 

وی ادامه داد: در واقع آزادی دانشجویان در تجمع اخیر توسط رییس قوه قضاییه، نشات گرفته از نگاه وی نسبت به اهمیت حضور نخبگان در عرصه جامعه است چرا که آنها با بصیرت, تعصب و غیرتی بالا نسبت به اصل نظام و رهبری ، همیشه مطالبات خود را از ،مقام معظم رهبری خواسته و ایشان نیز چنان با صبر و حلم و آرامش ، حتی در مواقع عدم رعایت دانشجو در کنترل هیجانات خود در مطالبه گری, برخورد شایسته داشته اند.

 

بنانی افزود:مقام معظم رهبری جایگاه ویژه ایی را برای دانشجویان در قلب و ضمیر خود قائل هستند و قطعا شناخت و تحقیق در مورد ویژه گی های عرفانی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای ، نوع نگاه ایشان را به دانشجویان ابراز می کند.

 

این محقق و پژوهشگر خاطر نشان کرد: دانشجو یکی از بازوان ولی امر مسلمین در روزهای سخت در کنار ملت و رهبری بوده و امروز اگر در مقابل نامهربانی و بی تخصصی دولت ناکارآمد سکوت کرده است، به حکم رهبری، پدر معنوی همه ی ما انقلابی ها و اهمیت وفاق ملی است و ما باید فرمانبردار ایشان باشیم.

 

دکتر ملیحه بنانی در پایان ۱۶ آذر ماه, روز دانشجو رابه تمامی دانشجویان ایران زمین به ویژه دانشجویان عرصه حق و عدالت، با آرزوی آینده ایی روشن تر تبریک گفت.

 

منبع: زنان فردا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
Japan
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
این حقوقدان بره خودشو جمع کنه کلاهبرداره پول همه رو خورده ماله مردم خوره از پول داوطلبا بگیر تا پول کارمندا
زهرا
Japan
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
این حقوقدان بره خودشو جمع کنه کلاهبرداره پول همه رو خورده ماله مردم خوره از پول داوطلبا بگیر تا پول کارمندا
زهرا
Japan
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
این حقوقدان بره خودشو جمع کنه کلاهبرداره پول همه رو خورده ماله مردم خوره از پول داوطلبا بگیر تا پول کارمندا
زهرا
Japan
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
این حقوقدان بره خودشو جمع کنه کلاهبرداره پول همه رو خورده ماله مردم خوره از پول داوطلبا بگیر تا پول کارمندا
محمد طاها
Japan
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
خاک بر سر جامعه ای ک حقوقدانش این زنیکه باشه مال مردم خود آبرو هرچی حقوق دانه برده با یه لیسانس حقوق اومده ادعای حقوق دانی میکنه
تحلیل های برگزیده