آمادگی انصارالله برای حمله به مواضع رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

آمادگی انصارالله برای حمله به مواضع رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع یمن از آمادگی نیروهای مسلح این کشور برای حمله به مواضع زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 08
کد خبر: ۳۰۱۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ مداخله روزافزون رژیم اسرائیلی در بمباران مواضعی در سوریه به بهانه استقرار محور مقاومت در نزدیکی مرزهای سرزمین های اشغالی موجب بروز حرف و حدیث هایی پیرامون احتمال حمله نظامی اسرائیل به مواضع انصارالله شده است. در این میان وزیر دفاع دولت انصارالله در جدیدترین اظهاراتش بیان کرده که نیروهای یمنی بانک اطلاعاتی دقیقی از مراکز نظامی زمینی و دریایی صهیونیست ها در اختیار داشته و در صورت ضرورت و دستور مقامات عالی به این مراکز حمله خواهد کرد.

 

وزیر دفاع یمن در سخنانی گفت که نیروهای مسلح این کشور تمام جوانب حمله راهبردی که توانمندی های دشمن را فلج می کند، تدارک دیده اند.

 

سرلشکر محمد ناصر العاطفی در گفتگو با روزنامه المسیره که یکشنبه منتشر خواهد شد افزود: ارتش یمن بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی از دشمن صهیونیستی را در اختیار دارد و در صورت تصمیم رهبران در هدف قرار دادن آنها تردید نخواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: صنایع نظامی یمن بسیار از زمان جلوتر است و می تواند با کشورهایی که ده ها سال در این خصوص سابقه دارند رقابت کند.

 

العاطفی در خصوص امارات هم گفت: تهدید ما علیه امارات همچنان پابرجاست و تمام اقدامات توطئه آمیز آن از نزدیک رصد می شود.

 

پیشتر نیز مقامات نظامی یمن از توانایی‌های نیروهای این کشور برای مقابله با تجاوزها و حملات احتمالی رژیم صهیونیستی خبر داده بودند. سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در تاریخ ۲۹ آبان ماه در این رابطه گفت: «یگان‌های موشکی و پهپادی (هواپیماهای بدون‌ سرنشین) این توانایی و امکانات را دارند که اهداف حیاتی در عمق اسرائیل را هدف قرار دهند».

 

یگان‌های پهپادی و موشکی یمن طی سال‌های گذشته بارها در پاسخ به تجاوزات نظامی ائتلاف مذکور به اهدافی مهم و حیاتی مانند فرودگاه‌های بین‌المللی ابوظبی و دبی در امارات و فرودگاه‌های ابها، نجران و جیزان در عربستان سعودی حمله کرده‌اند.

 

در آخرین حمله مهم یگان پهپادی یمن به خاک سعودی، شهریور ماه امسال نیروهای یمنی با ده فروند پهپاد تأسیسات نفتی شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو) را در منطقه بقیق و خریص هدف قرار دادند که به اعتراف مقامات سعودی، نزدیک به ۵۰ درصد از تولید و صادرات نفت سعودی متوقف شد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار