ایران حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را به شدت محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات شدید رژیم صهیونیستی به لبنان را به شدت محکوم کرد. 
به گزارش راهبردمعاصر، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و ضاحبه جنوبی بیروت که منجر به شهادت بیش از 30 نفر از جمله دو کودک و زخمی شدن 149 نفر شهروند لبنانی شد را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تشدید جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقضهای فاحش و مکرر حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی لبنان و توافق آتشبس نوامبر 2024، سکوت مدعیان «حاکمیت قانون» و «حقوق بشر» در قبال فجیعترین جنایات و نقضهای فاحش حقوق انسان را شرمآور دانست و هشدار داد که ییتفاوتی تحمیل شده بر جهان در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، موجب جریشدن این رژیم در ادامه جنایات گردیده و صلح بینالملل را در معرض خطری بیسابقه قرار داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تسلیت به خانوادههای شهدا و دولت و مردم لبنان، تاکید کرد بیعملی سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان در قبال جنایات و یاغیگری رژیم اشغالگر، موجب بیاعتباری غیر قابل جبران نظام ملل متحد و هنجارهای برآمده از آن خواهد شد./تسنیم