حمله پهپادی ارتش به مقر شاباک در اسرائیل

حمله پهپادی ارتش به مقر شاباک در اسرائیل ارتش جمهوری اسلامی از حمله پهپادی به پایگاه پالماخیم و مقر شاباک در رژیم صهیونیستی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ - 2026 March 12
کد خبر: ۳۰۳۷۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛  ارتش جمهوری اسلامی در اطلاعیه شماره 24 خود اعلام کرد:

طی ساعات گذشته، ارتش جمهوری اسلامی ایران با پهپادهای انهدامی، برج مراقبت، باند فرودگاه و آشیانه پایگاه‌های هوایی «پالماخیم» و «عوبِدا» رژیم صهیونیستی و مقر «شین ‌بِت» این رژیم را مورد هجوم قرار داد.

پایگاه هوایی «پالماخیم» در نزدیکی تل‌آویو، مرکز پرتاب ماهواره‌ها و آزمایش‌های موشکی رژیم صهیونیستی و محل استقرار سامانه‌های پدافند موشکی مانند فلاخن داوود و پهپادهای هرمس 900 است.

پایگاه هوایی «عوبِدا»، یکی از تاسیسات استراتژیک و یک پایگاه آموزشی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است. این پایگاه محل استقرار جنگنده‌های اف 22 آمریکایی بوده است.

«شین ‌بِت» به عنوان قلب عملیاتی سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و وظایفی چون فرماندهی عملیات‌های امنیتی، هماهنگی حفاظت از شخصیت‌های مهم و تأسیسات حیاتی رژیم را بر عهده دارد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار