ریزش کوه در یک محور مواصلاتی قربانی گرفت
ریزش کوه در محور فراشبند - جم، ۲ نفر را به کام مرگ کشاند. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس اورژانس فارس گفت: ریزش کوه در محور فراشبند به جم (عسلویه) ۲ نفر را به کام مرگ کشاند و سبب مصدومیت چهار نفر دیگر شد.مسعود عابد پنجشنبه اظهار کرد: بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.وی افزود: خوشبختانه حال چهار نفر دیگر مساعد است و به صورت سر پریایی در مکان مداوا و مرخص شدند./ایرنا