وزیر جنگ آمریکا: اولین آزمایش سامانه پدافندی جدید «گنبد طلایی» ایالات متحده، با موفقیت انجام شد/ این رویداد در چارچوب تصویب «لایحه بزرگ زیبا» میسر شد سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برقرار می‌شود ترامپ نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد سنای آمریکا هم به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ رای داد پزشکیان دکترای افتخاری جراحی قلب از پاکستان دریافت کرد ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد

«مارک وین مولین» وزیر امنیت داخلی آمریکا شد

«مارک وین مولین» وزیر امنیت داخلی آمریکا شد سنای آمریکا روز سه‌شنبه با انتصاب «مارک‌وین مولین» برای هدایت وزارت امنیت داخلی موافقت کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۵ - 2026 March 24
کد خبر: ۳۰۴۵۴۳

به گزارش راهبرد معاصر، مولین، سناتور جمهوری‌خواه از اوکلاهاما توانست با کسب ۵۴ رای موافق در قبال ۴۵ رای مخالف به عنوان وزیر امنیت داخلی آمریکا منصوب شود.

به نوشته «ان‌بی‌سی نیوز»، «جان فترمن» و «مارتین هاینریش» سناتور‌های دموکرات به این انتصاب رای مثبت دادند؛ درحالی که «رند پاول» سناتور جمهوری‌خواه و رئیس کمیته نظارت بر وزارت امنیت داخلی به دلیل «مشکلات خشم» مولین با این انتصاب مخالفت کرد./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار