آمریکا استقرار نیرو در مرز لبنان-فلسطین اشغالی را تکذیب کرد-راهبرد معاصر

آمریکا استقرار نیرو در مرز لبنان-فلسطین اشغالی را تکذیب کرد

کاخ سفید بامداد سه‌شنبه گزارش‌ها درباره تصمیم آمریکا برای استقرار نیروی نظامی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 12
کد خبر: ۲۱۸۰۹۹

به گزارش راهبرد معاصر، کاخ سفید بامداد سه‌شنبه گزارش‌ها درباره تصمیم آمریکا برای استقرار نیروی نظامی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را تکذیب کرد.

 

یک نماینده شورای امنیت ملی آمریکا به شبکه «ریانووستی» گفت: «چنین خبری درست نیست. آمریکا در تدارک استقرار نیرو در مرز لبنان-اسرائیل نیست».

 

پیش از این، شبکه «الحدث» به نقل از منابعی ادعا کرده بود که آمریکا قصد دارد برای جلوگیری از حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان، نیروهایی را در مرز شمال فلسطین اشغالی مستقر کند.

 

در این گزارش همچنین ادعا شده که رژیم صهیونیستی بیشتر تمایل داشته که نیروهای فرانسوی کنترل مرز جنوب لبنان را در دست بگیرند.

 

از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه تصاویر عملیات علیه تعدادی از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

 

«حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب الله) روز یکشنبه تأکید کرد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مصداق تنش‌زایی جدید است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار