واکنش سازمان ملل به تهدیدات ترامپ علیه زیر ساختهای ایران
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در واکنش به تهدیدات گستاخانه اخیر ترامپ علیه زیر ساخت های ایران گفت: چنین حملاتی نقض قوانین بین المللی به شمار می رود. 
به گزارش راهبردمعاصر، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در یک کنفرانس خبری طی روز گذشته تاکید کرد: ما در خصوص تهدیدات مطرح شده از سوی آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن تأسیسات انرژی، پل ها و زیر ساخت های ایران نگران هستیم.
وی اضافه کرد، چنین حملاتی نقض قوانین بین المللی به شمار می رود.
در همین راستا کارشناسان و حقوق دانان بین المللی نیز اعلام کردند که تجاوزات آمریکا علیه زیرساخت های ایران می تواند به عنوان جنایت جنگی تلقی شود./مهر