حمله به یکی از پایگاههای دریابانی میناب
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۴:۳۳ امروز سهشنبه (۱۸ فروردین) یکی از پایگاههای دریابانی این شهرستان هدف حمله قرار گرفته است. 
به گزارش راهبرد معاصر، محمد رادمهر با بیان اینکه این حمله از سوی دشمن صورت گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ مجروح یا شهیدی نداشتیم.
وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از انتشار اخبار تأییدنشده افزود: از مردم میناب میخواهیم به شایعات توجه نکنند و اخبار مربوطه را صرفاً از رسانهها و خبرگزاریهای رسمی دنبال کنند./ ایسنا