یک مدال طلا و ۳ نقره برای فرنگی‌کاران ایران در قهرمانی آسیا/ یک ملی‌پوش به برنز رسید

یک مدال طلا و ۳ نقره برای فرنگی‌کاران ایران در قهرمانی آسیا/ یک ملی‌پوش به برنز رسید در پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، نمایندگان کشتی ایران به یک مدال طلا، ۳مدال نقره و یک مدال برنز دست پیدا کردند. در پنج وزن دوم هم ایران شانس کسب سه مدال طلا را دارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۵ - 2026 April 07
کد خبر: ۳۰۵۲۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، مرحله رده بندی و فینال پنج وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا عصر سه شنبه ۱۸ فروردین به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار شد و پنج کشتی‌گیر ایران به یک مدال برنز، سه نقره و یک طلا رسیدند.

نتایج نمایندگان کشتی فرنگی به شرح زیر است:

در مرحله رده‌بندی در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدحسینوند پناهی به مصاف اولان موراتبک اولو از قرقیزستان رفت که با نتیجه ۷ بر یک پیروز و به مدال برنز رسید.

در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی به مصاف آفتاندیل تالایبک اولو از قرقیزستان رفت که با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو در مرحله فینال مصاف آکژول محموداف دارنده مدال طلای جهان و نقره و برنز المپیک از قرقیزستان رفت که با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب حریف قدرتمند خود شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم غلامرضا فرخی به مصاف آسان ژانیشوف دارنده مدال برنز جهان از قرقیزستان رفت که با نتیجه ۱۱ بر ۴ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده به مصاف رافائل تسیتسواشویلی از ازبکستان رفت و با پیروزی برابر حریف خود به مدال طلا رسید تا تنها طلایی ایران در پنج وزن نخست باشد./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار