شمخانی با خانواده جانباختگان حوادث اخیر دیدار کرد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

شمخانی با خانواده جانباختگان حوادث اخیر دیدار کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور صبح امروز با حضور در برخی شهرهای غربی استان تهران، با خانواده برخی جانباختگان حوادث اخیر دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 12
کد خبر: ۳۰۵۹۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ افزایش ناگهانی قیمت بنزین و وقوع برخی اعتراض های مردمی، زمینه موج سواری دشمنان انقلاب را فراهم اورد تا با سوء استفاده از فضای ایجاد شده در راستای مقاصد براندازنه خویش بکوشند. بالاگرفتن سطح اغتشاشات پراکنده در اقصی نقاط کشور با خشونت شدید همراه شده و در این میان برخی از معترضین به شکلی مشکوک کشته شدند.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چندی پس از وقوع اغتشاشت درباره تلفات صورت پذیرفته گفته بود: اغتشاشگران‌ با استفاده از کلت‌های خفیف به شکم بسیاری از مردم از فاصله یک متری یا نیم متری شلیک کرده و مردم را کشتند.

 

در همین رابطه امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز با خانواده های گروهی از جانباختگان رخدادهای اخیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی در این دیدارها که در جوی صمیمی انجام شد؛ ضمن دلجوئی از خانواده جان باختگان از عزم مسئولان نظام برای ترمیم سریع خسارت ها و کاهش آلام خانواده محترم شهدا و جان باختگان حوادث اخیر خبر داد و تاکید کرد؛ لازم است از همه ظرفیت های ملی برای تسریع در انجام این وظیفه ملی استفاده شود.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستانهای تهران در هیچیک از تجمع های اعتراضی حضور نداشته اند و به صورت مشکوک با سلاحهای سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده اند لذا اجرای پروژه کشته سازی از سوی معاندین در این منطقه قطعی است.

 

شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است؛ گفت: استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه ای که از طرف رئیس جمهور محترم به آنها واگذار شده می بایست با اقدامات جهادی، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جان باختگان، با برنامه ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت های وارد شده به مردم اقدام کنند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار