جریمه سنگین برای سروش رفیعی / پرسپولیس: ۱۰ درصد قرارداد به دلیل غیبت در تمرینات

جریمه سنگین برای سروش رفیعی / پرسپولیس: ۱۰ درصد قرارداد به دلیل غیبت در تمرینات سروش رفیعی پس از جریمه انضباطی توسط پرسپولیس به دلیل غیبت در تمرینات، کماکان تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۵ - 2026 May 06
کد خبر: ۳۰۷۴۵۹

به گزارش راهبردمعاصر، سروش رفیعی به دلیل غیبت در تمرینات از سوی کمیته انضباطی پرسپولیس به میزان ۱۰ در صد مبلغ قرارداد خود جریمه شد و به همین میزان نیز به صورت تعلیقی جریمه شد.

در شرایطی که برخی خبرها مبنی بر پایان کار سروش رفیعی در پرسپولیس حکایت دارد اما این بازیکن تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد و با توجه به تصمیم مدیران پرسپولیس برای آغاز تمرینات از اوایل خرداد، انتظار می‌رود این بازیکن نیز به تمرینات سرخپوشان برای ادامه فصل جاری اضافه شود.

رفیعی همزمان با آغاز تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، از کشور خارج شد./ایسنا

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار