آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی

هشدار جدی سخنگوی آبفای تهران به تهرانی‌ها/ وضعیت آب تهران قرمز شد؟

هشدار جدی سخنگوی آبفای تهران به تهرانی‌ها/ وضعیت آب تهران قرمز شد؟ سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به تأثیر بارندگی‌های اخیر گفت با وجود بهبود نسبی شرایط، سد‌های تهران هنوز به ذخیره قابل اعتماد نرسیده‌اند و صرفه‌جویی مشترکان ضروری است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵ - 2026 May 17
کد خبر: ۳۰۸۴۱۴

به گزارش راهبرد معاصر، بهنام بخشی، سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به وضعیت منابع آبی پایتخت اظهار کرد: بارندگی‌های دو ماه اخیر اگرچه توانسته بخشی از ناترازی‌ها در حوزه آب را جبران کند، اما سد‌های تهران همچنان به ذخیره قابل اعتماد نرسیده‌اند.

وی افزود: بارندگی‌های ماه‌های گذشته نباید باعث غفلت در مدیریت مصرف آب شود، زیرا شرایط منابع آبی همچنان شکننده است.

سخنگوی آبفای تهران ادامه داد: اگرچه در مجموع میزان بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را نشان می‌دهد، اما تداوم پنج سال کم‌بارشی و خشکسالی باعث شده وضعیت سد‌های تهران همچنان نگران‌کننده باشد.

بخشی گفت: در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۱۰ میلیون مترمکعب کسری در مخازن سد‌های تهران مشاهده می‌شود.

وی با تأکید بر نقش شهروندان در مدیریت مصرف آب اظهار کرد: از مشترکان پرمصرف که نزدیک به دو برابر الگوی مصرف، یعنی تا حدود ۲۴ هزار لیتر در ماه و همچنین مشترکانی که بیش از این میزان مصرف دارند درخواست می‌کنیم با پیوستن به پویش «نصفش کنید» و یا استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف، میزان مصرف آب خود را تعدیل کنند.

بخشی خاطرنشان کرد: همراهی مردم در مصرف بهینه می‌تواند نقش مؤثری در حفظ منابع آبی و این سرمایه ملی داشته باشد./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار